reklama

Soul of li(f)e p&rt 1.

Prvý krát. To si hovorím za znenia pomalého dychu, prvý krát otváram oči, prvý krát cítim jasné žiarenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rád by som povedal, že môj vnútorný hlas mi čosi hovorí, no to som sa ešte asi nenaučil. Žltá a oranžová farba priliehajú môjmu hlasu, takisto telu, vzduchu dostávajúcemu sa do mojich slabo vyvinutých nozdier. Dalo by sa povedať, že viem všetko a nerozumiem ničomu. Teplota je zvláštna, okolo mňa a vo mne je iná. Zmätok sa vkradol do môjho tela už s prvým nádychom. Nedá sa povedať prečo ma vyrušili, prispôsobujem sa mnohým tvarom a hmotám plynúcich vo mne a v okolí, vnímanie farieb sa stále zlepšuje tak pozorujem žiarenie slnka spoza okien tohto zvláštneho miesta, mnoho tvárí, pozorujúcich no nevidiacich. Vidí ma snáď niekto? Mňa? Očividne ich preceňujem. A tak len ležím a čakám na to živočíšne tkanivo čo mi pár krát za deň strčia do úst.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z neho do mňa plynie tá kvapalina, jemná a sladká, mmm skrátka je to šmak. Každým dňom viac cítim tie kožovité listy stromov, dažďový prales, každý deň osvieženie, pozerám na tie tváre, ktoré žijú inde než ja. Zvieratá lovia, cítia, riadené inštinkty, od nich to viem, od nich sa učím no niekto ma stále drží, spieva, tíši a strká mi to tkanivo. Dáva mi silu, no naozaj silu..?...ja nechcem toto. Chcem odísť za nimi, za tými zvieratami kričať a objavovať stále viac z toho oranžovo žltého pralesa.

Vedieť menej než viem, teraz viem až príliš, no nemusím sa obávať oni sa o to postarajú...komunita, moje prvé narodeniny, pocit stiesnenia má nízku hladinu, šťastie, pozornosť, radosť, sloboda - nikto to nechápe, nikto to nevidí. Z reakcií riadených inštinktami sa stávajú zvyky - šťastie - pomaly prestávam vnímať. Prvé slovo - obyčajné tak ako všetko v okolí. Je to nové - narušenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stále klesám a klesám no páči sa mi to - pohodlie. A čo bude ďalej...túto otázka mi privial do hlavy vietor zo severu, už nie som na rovníku, už nie je všetko oranžové či žlté...prestávam cítiť prales...porasty sú redšie....láska obmedzenie pohodlie klesajúca zvedavosť komunita zvyky..................

Simona Horeličanová

Simona Horeličanová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu